کالاهای مشابه

کالایی موجود نیست
دستگاه تصفیه آب خانگی SWS
دستگاه تصفیه آب خانگی SWS

دستگاه تصفیه آب خانگی SWS

SWS water purifier

کد کالا: LD3848
انتخاب سایز
    تامین کننده: تک شاپ

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    امروزه آب، اين مايع حيات علاوه بر مصارف شرب كه با سلامت انسانها ارتباط مستقيم دارد، بطور مستقيم و غيرمستقيم و بيشتر از هر ماده اوليه صنعتي در تمام صنايع نيز مورد استفاده قرار مي گيرد . قسمت اعظم مشكلات صنايع تا حدودي به املاح محلول در آب مصرفي بستگي دارد . از اين رو با آماده كردن و تصفيه نمودن آب مورد نياز صنايع مختلف مي‌توان بهره‌ وري را افزايش داد و از مصرف مخارج اضافي جلوگيري نمود، علاوه بر آن با تصفيه نمودن آب شرب به سلامت انسانها كمك شاياني خواهد شد.دستگاه تصفیه خانگی آب sws در نوع خود یکی از بهترین دستگاه های موجود در جهان به شمار می رود. ساختار در نظر گرفته شده در طراحی این دستگاه به گونه ای است که این تصفیه کننده می تواند به راحتی تمام مواد مضر موجود در آب را بدون حذف املاح معدنی آب انجام دهد. در طراحی این تصفیه کننده از یک فیلتر کربنی به همراه فیلتر ساب میکرون و فیلتر AST در کنار یک تبادل گر یونی بهره برده شده است . دستگاه تصفیه آب SWS کلر و ترکیبات بیماری زای کلر را از بین می برد. سختی آب را کاهش می دهد و میکروب های بیماری زا را نابود می کند. هم چنین با کمک فیلتر های خود می تواند فلزات سنگین را جذب کند.
    در ساخت دستگاه تصفیه آب SWS از جدید ترین و مرغوب ترین مواد موجود در بازار استفاده شده است و بر خلاف بسیاری از تصفیه کننده ها خبری از مواد بازیافتی در این دستگاه نیست. طراحی ظاهری دستگاه نیز کاملا موجه و قابل قبول است و زیبایی آشپزخانه شما را از بین نخواهد برد. ابعاد بسیار مناسب و همگون این تصفیه کننده و ورودی آن باعث شده است تا شما بتوانی از دستگاه SWS بر روی هر شیر آبی استفاده کنید و آبی پاک و بدون مواد مضر را تحویل بگیرید.
    نصب و ره اندازی این دستگاه تصفیه خانگی آب بسیار آسان بوده و شما در زمان راه اندازی آن به هیچ عنوان به فرد دیگری برای نصب آن نیاز نخواهید داشت. یک راهنمای نصب تصویری نیز در کنار این دستگاه ارائه شده است که یاری گر شما در مواقع لزوم خواهد بود. فیلتر استفاده شده در SWS بر خلاف سایر دستگاه ها به راحتی قابل تعویض است و شما در این مورد نیز خود به تنهایی و بدون هیچ مشکلی از عهده کار بر خواهید آمد.

    جزئیات کالا

    • سایر خصوصیات
    • ویژگی های دستگاه تصفیه آب SWS
      -فیلتر سرامیکی
      -قابلیت تصفیه کلر ، از بین برنده فلزات سنگین آب و ...
      -قابل اتصال به شیر آب
      -به همراه واشر ، پیچ و مهره و بست
      -با قابلیت شستشو فیلتر
      -قابلیت تصفیه آب تا 10000 لیتر
      -تصفیه دوگانه آب
      -سبک و کم حجم
      -حذف کلر و میکروب های بیماری زا
      -تبدیل آب سنگین به آب نرم
      -جذب فلزات سنگین موجود در آب
      -نصب و راه اندازی آسان
      -تعویض فیلتر هوا
      -عملکرد ۱۰ هزار سیکل برای هر دستگاه
      -ابعادی مناسب با قابلیت اتصال به هر نوع شیر آب
      -بدون نیاز به آب بندی در مراحل قبل و بعد از نصب

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    دستگاه تصفیه آب خانگی SWS

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن