کالاهای مشابه

6 320,000

300,800

19 1,700,000

1,377,000

ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون
ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون
ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون
ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون

ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون

RELAX & SPIN Tone Massager

کد کالا: LD8141
  • 5 امتیاز
  • 2 نظر
  • 2 پیشنهاد خرید
انتخاب سایز
    تامین کننده: کادو رنگینه

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون

    امروزه تمامی افراد از فواید ماساژ آگاهند و می دانند چه فوایدی برای بدن و پوست دارد، از جمله فواید آن می توان به رهایی از استرس و اضطراب، افزایش گردش خون، کاهش فشار خون، کاهش میگرن و سردرد و فواید باورنکردنی برای پوست اشاره کرد که میتواند یک طب و درمان جایگزین برای درمان های شیمیایی قرار گیرد. یکی از موارد استفاده زیاد ماساژ برای درمان چاقی است که افراد برای سوزاندن چربی های بدن از جمله ران و پهلو به کار میگیرند. این روزها ماساژ در بسیاری مراکز خصوصی و باشگاه ها و درمانگاه ها ارائه می شود که استفاده از این مراکز مستلزم هزینه زیادی است که افراد زیادی از پس این هزینه ها برنمی آیند و به صرفه نیست. استفاده از ماساژورهای کوچک نیز مشکلات خاص خود را نیز دارد یکی از مشکلاتی که عموم ماساژورهای کوچک دارند باتری آنها است، اکثر ماساژورها برای اینکه قابل حمل باشند از باتری های قابل شارژ استفاده می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که قدرتشان محدود شود و کارایی لازم را نداشته باشند. برای برطرف کردن این مشکل کافیست با خرید یک دستگاه ماساژور برای همیشه از رفتن به این مراکز راحت شوید و به راحتی در منزل و با دیگر افراد خانواده از آن استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی ماساژور ریلکس اند اسپین تون بپردازیم که علاوه بر ماساژ تمامی بدن می توان برای سوزاندن چربی ها نیز استفاده کرد.


    • معرفی دستگاه ماساژور

      ماساژور RELAX & SPIN TONEیکی از بهترین مدل های ماساژور در دنیاست که عملکرد فوق العاده ای دارد. همان طور که گفته شد ماساژور ریلکس اند اسپین تون قابلیت استفاده برای تمامی بدن را دارد. این دستگاه ماساژور چندین سری همراه دارد که هر کدام از سری ها قابلیت خاصی دارد و با استفاه از این سری هلا می توان به ماساژتمامی نقاط بدن از جمله کف پا پا کت بازو شکم کمر و .... پرداخت به دلیل تاثیر عالی این ماساژور در نواحی شکم و پهلوها از این ماساژور به عنوان ماساژور لاغری نام برده می شود و شما می توانید به جای مصرف خیلی از قرص های لاغری که عوارض زیادی برای شما خواهد داشت با استفاده از این ماساژور بدون هیچ عارضه ای به لاغر شدن شکم و پهلوی خود کمک کنید. این ماساژور لاغری به راحتی با یک دست قابل استفاده است وشما دیگر به شخص دیگری نیاز ندارید.


    • فناوری و قابلیت ها

      ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون یا همان RELAX & SPIN Tone Massager به طور مستقیم از برق تغذیه می‌کند و به همین دلیل قدرت فوق العاده بالایی دارد. سری ماساژور قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را دارد وسرعت آن با استفاده از دکمه های روی دسته آن قابل تنظیم است و دقیقا تفاوت آن با ماساژور ریلکس اند تون سری قبل قابلیت تنظیم سرعت این دستگاه ماساژور است. دستگاه ماساژورریلکس اند اسپین تون دارای چند سری است که از سری صاف ان برای صورت و زبر برای کف پا و همچنین از سری دیگر آن که به صورت گلوله گلوله است برای بدن استفاده می شود. عملکرد این ماساژور به صورت ویبره چرخشی است و همین امر موجب می شود چربی های غیر مفید را از بین برده و تمام عضلات را مجبور به حرکت کرده و خستکی را از بدن خارج می کند.


    • نگاه کلی

      اگر شما نیز می خواهید از فواید ماساژ در منزل بهره مند شوید، دستگاه ماساژور لاغری ریلکس اند اسپین تون می تواند نیاز شما را در منزل برآورده سازد. این دستگاه در کنار کمک کردن به لاغر شدن شما می تواند هزاران کاربرد دیگر از جمله برطرف کردن خستگی بدن در یک روز پرمشغله را نیز داشته باشد.

    جزئیات کالا

    • برند ...
      RELAX & SPIN TONE
    • نوع
      برقي
    • سایر خصوصیات
    • مشخصات
      طراحی نوین و کاربردی
      سبک و طراحی آرگونومیک
      دارای ۴ سری مختلف به همراه یک سری پوششی
      قابلیت تنظیم قدرت و سرعت چرخش ماساژور
      عملکرد به صورت ویبره چرخشی
      قابل استفاده به عنوان یک ماساژور لاغری
      تنظیم سوخت و ساز بدن با چهار نقطه مغناطیسی
      افزایش گردش خون و چربی سوزی
      قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
      مناسب برای ماساژ نواحی مختلف بدن نظیر شکم ، کمر ، پهلو ، پا ، کتف ، شانه و …
      استفاده از مواد باکیفیت در ساخت

    نظرات

    • 1399/04/02

      دیروز به دستم رسید یکی دوبار تست کردم مشکلی نداشته و عملکرد خوبی داره به نظرم با این قیمت ارزش خرید داره.

    • 1399/01/19

      کیفیت ساختش خیلی خوبه من برای شکم و پهلو استفاده می کنم و واقعا تاثیرگذار بوده.

    • مشاهده بیشتر

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    ماساژور لاغری دیجیتالی ریلکس اسپین اند تون

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن