کالاهای مشابه

کابل TP-LINK HDMI TO AV
کابل TP-LINK HDMI TO AV

کابل TP-LINK HDMI TO AV

کد کالا: LD36810
انتخاب سایز
    تامین کننده: مفید جانبی

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    جزئیات کالا

    • سایر خصوصیات
    • توضیحات بیشتر
      مبدل های HDMI به AV دارای کیفیت 1080 است و جهت تبدیل کردن دستگاه هایی میباشد که خروجی HDMI هستند و دارای درگاه AV سه فیش میباشند . مانند ؛ دوربین های مداربسته ، DVD بلوری ، کامپیوتر ، ایکس باکس ، PS4 و … .

      تفاوت مبدل های HDMI معمولی و UP در PS4
      مبدل های HDMI به AV در دو مدل و با توجه به قدرت پردازنده و قدرت چیپ با دو قیمت متفاوت وجود دارد . پیشنهاد ما برای نسل جدید وسایلی مانند ایکس باکس ها و دوربین مداربسته مبدلی است که قدرت پردازنده ی بالاتری دارد و برای کاربری های معمولی کامپیوتر ، گیرنده ی دیجیتال و … میتوانید از مبدل های معمولی تر نیز استفاده کنید .

      لطفا توجه داشته باشید که این کابل رابط روی دستگاه‌هایی مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس، لپ‌تاپ، دوربین و .. بدون مبدل درونی کامپوننت کارایی ندارد. برای استفاده روی دستگاه‌هایی مانند PS4 باید از نوع UpScaler بهره ببرید که دارای چیپ و پردازنده‌ی قدرتمندتری است.

      به نقل از چیستا : شنیده‌ها حاکی از به بازار آمدن اجناس تقلبی با همین عنوان و عدم کارکرد مناسب روی PS4 و ایکس باس است، در نتیجه تنها کالاهای فروخته شده.

      دستگاه کانورتر HDMI به AV یا فیش سه رنگ
      این دستگاه دارای رزواوشینی بالا بوده و برای اتصال دستگاه های دارای خروجی با کیفیت بالا مانند دستگاه های نسل جدید مانند ایکس باکس و پلی استیشن ، دوربین های HD به تلویزیون استفاده میشود .

      دستگاه مبدل HDMI به AV
      به زبان ساده شما دستگاهی دارید که دارای ورودی HDMI نمیباشد و تنها با ورودی AV یا همان فیش سه رنگ کاربری دارد . که این دستگاه ها عبارتند از کنسول های بازی ، رسیور ها ] نمایشگر تلویزیون … . در این جا مبدل به کار شما می آید که بتوانید ورودی HDMI خود را تولید کنید .

      شما در این قسمت از طریق ورودی Input دستگاه خود مبدل HDMI خود را وصل میکنید و یک سر کابل AV خود را به سه فیش Output خود متصل میکنید ، سر دیگر کابل سه رنگ AV را به تلویزیون خود که دارای ورودی AV است متصل می کنید. و این تبدیل باعث می شود تا به دستگاه شما آسیبی نرسد

      دارای یک ورودی HDMI
      دارای خروجی AV
      پشتیبانی تا کیفیت 1080p
      سازگاری 100% با دستگاه ها و کنسول های بازی PS4 و ایکس باکس وان

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    کابل TP-LINK HDMI TO AV

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن