کالاهای مشابه

مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000
مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000
مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000
مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000
مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000
مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000

مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000

Mahak 2704000 Tools Set 5 PCS

کد کالا: LD22968
  • ارسال رایگان
انتخاب سایز
    تامین کننده: لندیکا

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    مجموعه 5 عددی ابزارهای شارژی محک (کد2074000)

    امروز قصد داریم یکی از پکیج‌های کاربردی و مورد توجه شرکت محک را مورد بررسی قرار دهیم. این مجموعه ابزارآلات همه‌گی با توان 20 ولت و از رده Power X-Change (پاور اکس-چنج) می‌باشند؛ بدین معنی که با داشتن باتری و شارژر یکی از محصولات، می‌توان سایر محصولات پاور اکس-چنج را از باتری و شارژر خود بهره‌مند ساخت.
    این مجموعه ابزارآلات شامل دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی براش‌لس با سه‌نظام 13 میلی‌متری اتوماتیک و کیف، مینی فرز 115 میلی‌متری، اره افقی‌بر، ابزار همه‌کاره و چراغ به همراه دو عدد باتری پرقدرت 20ولت و یک عدد شارژر با قابلیت شارژ سریع است.


    • از مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج تفاوت ابزارآلات، قدرت مانور و توان بالای هرکدام از ابزارهاست.
      تنوع محصولات این پکیج ابزارآلات می‌تواند پاسخ‌گوی بخش اعظم نیازهای هرکارگاه صنعتی، استادکاران و نیازمندان به این‌گونه ابزارها باشد.
      این مجموعه ابزار از متریال باکیفیت ساخته شده و دارای وزن مناسب، طراحی منحصر بفرد و ابعاد متناسب می‌باشد.
      پکیج ابزار آلات شارژی محک کد 2074000 از ارزش خرید بسیار خوبی برخوردار است که پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با ابزارآلات آن به بررسی تخصصی لندیکا توجه فرمایید.


    • نقد و بررسی تخصصی دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی محک مدل BCD-20 LI KIT

      دریل ابزاری نام آشنا و پرکاربرد است که برای صنعت‌گران، استادکاران، تولیدکنندگان، تعمیرکاران و حتی استفاده در منزل لازمی است. در این قسمت قصد داریم دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارزی محک مدل BCD-20 LI KIT را مورد بررسی قرار دهیم. محصولی که با ارتقاء تکنولوژی توانسته است خیلی بیشتر از یک دریل معمولی کارآمد باشد.
      پر استفاده‌ترین نوع دریل را می‌توان، دریل پیچ‌گوشتی شارژی دانست. محصول فوق علاوه بر این از حالت چکشی نیز برخوردار است. این دریل به دلیل ابعاد کوچک، قابلیت‌های فراوان و وزن مناسب قادر است تمامی نیاز‌های شما را از داشتن یک دریل پیچ‌گوشتی برطرف سازد. از دریل پیچ‌گوشستی چکشی شارژی BCD-20 LI KIT علاوه بر بازوبست پیچ‌ها، برای سوراخ‌کاری‌های متداول هم می‌توان استفاده نمود.


    • طراحی

      برخلاف دریل‌های برقی و انواع آن که همیشه یک رشته سیم برق به دنبال آن است، دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی محک مدل BCD-20 LI KIT نیازی به اتصال مداوم به منبع برق را نداشته و می‌توانید بدون محدودیت در هر ارتفاع و مکانی از آن استفاده کنید.
      یکی از مشکلاتی که دریل‌های شارژی قدیمی‌تر داشتند، استفاده از باتری‌های نیکل-کادمیومی بود که علاوه بر وزن زیاد، از ظرفیت باتری پایینی هم برخوردار بودند و شارژ آن‌ها خیلی زود به پایان می‌رسید.
      شرکت تولیدی ابزارآلات محک این مشکل را برطرف کرده است. این شرکت برای محصول تولیدی خود از باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند که نتیجه آن وزن مناسب‌تر و عمر طولانی‌ باتری است. این محصول به یک باتری 20 ولت با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر و از نوع لیتیوم یونی مجهز شده است.


    • از دیگر ویژگی‌های طراحی این دستگاه می‌توان به خوش‌دست بودن، دسته ضد لغزش، بدنه مقاوم و طراحی زیبا اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد 31×10.3×41.5 سانتی‌متر و وزن 3.9 کیلوگرمی می‌باشد که با توجه به قابلیت‌های فراوان آن، وزن و ابعاد ایده‌آلی به حساب می‌آید.
      یکی از نکاتی که در ارتباط با وزن این دستگاه می‌باشد، طراحی دسته آن است. دسته این محصول طوری طراحی شده است که بتوان دریل را به راحتی کنترل کرد.


    • ویژگی‌های فنی

      اولین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد و دارای اهمیت فراوانی است، موتور براش‌لس یا بدون ذغال این دستگاه است. این مزیت باعث می‌شود موتور، بهره‌وری بیشتری داشته باشد و عمر مفید موتور آن افزایش یابد.
      دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی محک مدل BCD-20 LI KIT دارای گیربکس 2 دنده است که امکان تغییر بازه سرعت را برای دریل‌کاری و پیچ‌گوشتی کاری به شما می‌دهد. به این ترتیب، سرعت دنده یک تا 400 دور بر دقیقه و سرعت دنده 2 تا 1600 دور بر دقیقه می‌باشد.
      از ویژگی‌های دیگر این محصول، مجهز بودن به سه‌نظام اتوماتیک فلزی است که هنگام کار سرعت تعویض مته را بسیار بالا می‌برد. این سه‌نظام امکان می‌دهد تا عمق 10 میلی‌متر در فلز و تا عمق 30 میلی‌متر در چوب حفاری کنید.


    • از دیگر مشخصه‌های پرکاربرد محصول فوق، داشتن ویژگی چکشی است که اجازه می‌دهد در متریال‌های سخت‌تر نیز دریل‌کاری کنید. ناگفته نماند که گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی 50 نیوتن متر است که در مقایسه با دیگر محصولات هم رده خود، گشتاور بسیار مناسبی است.
      اگر بخواهیم تمامی ویژگی‌های این دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی را در یک جمله جمع‌بندی کنیم، می‌توانیم بگوییم که دریل پیچ‌گوشتی چکشی شارژی محک مدل BCD-20 LI KIT دارای موتور براش‌لس قدرتمند، گشتاوربالا، گیربکس 2 دنده، حالت چکشی، شارژ سریع، خوش‌دست و پرکاربرد می‌باشد.


    • نقدو بررسی تخصصی ابزار همه‌کاره محک مدل MT-20 LI

      همانطور که از اسم آن پیداست با ابزاری روبرو هستید که کارایی بسیار زیادی دارد. با این ابزار میتوانید به کارهایی نظیر تراشکاری، سنبادهکاری، برشکاری، سوهانکاری، خط انداختن و... مبادرت ورزید.
      البته استادکاران ماهر می‌دانند که اگر ابتکار عمل به خرج دهند می‌توانند استفاده‌های بسیاری را از این دستگاه ببرند. به همین دلیل اگر با نحوه کار این دستگاه آشنا شوید می‌توانید در هر کارگاهی از آن استفاده کنید و بر خلاف تصور، این دستگاه را تنها برای استفاده در کارگاه چوب نمی‌دانید.
      تغییر دکوراسیون و بازسازی داخلی، برش دقیق پارکت و لمینت، برش‌های قرنیز، برش فلزات و ورق‌های فلزی و... تنها بخشی از موارد استفاده بی‌شمار این دستگاه می‌باشد. 
      با ما باشید تا با بررسی این دستگاه جزییات بیشتری از آن را به شما معرفی کنیم.


    • طراحی

      در یک جمله می‌توان ابزار همه‌کاره محک MT-20 LI را توصیف کرد. خوش‌دست، ارگونومیک و کم حجم! هنگامی‌که این ابزار را در دست می‌گیرید وزن 1.08 کیلوگرمی آن به هیچ عنوان شما را اذیت نمی‌کند. حتی ابعاد 7.5×10.5×28.5 سانتی‌متر آن هم بسیار کم حجم و برای کارهای طولانی استاندارد است.
      ابزار همه‌کاره محک MT-20 LI طوری طراحی شده است که می‌توانید با یک دست هم به راحتی از آن استفاده کنید. حتی خانم‌ها نیز برای استفاده از آن هیچ مشکلی ندارند. دسته این محصول هم به نحوی است که مانع از لغزش و سرخوردن می‌شود.


    • ویژگی‌های فنی

      این محصول به دلیل دایره وسیع کاربرد، برای حرفه‌ای‌ها مناسب است و ویژگی‌های فنی آن نیز گویای این مطلب می‌باشد. ابزار همه‌کاره محک MT20 LI، نیروی خود را از یک باتری 20 ولتی می‌گیرد. حداکثر سرعت این دستگاه به 18000 دور بر دقیقه می‌رسد و به‌وسیله قابلیت کنترل سرعت، می‌توان آن را بین 5000 تا 18000 تنظیم کرد.
      از دیگر قابلیت‌های ویژه این دستگاه بی‌نظیر می‌توان به نصب سریع و آسان تیغه‌ها اشاره کرد که به سرعت کار و راحتی شما کمک می‌کند.
      قابل ذکر است که ابزار همه‌کاره محک MT20 LI از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و زاویه نوسان آن تنها 3 درجه می‌باشد که در مقایسه با دیگر محصولات هم‌رده خود در بازار، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


    • نقد و بررسی تخصصی اره افقی‌بر شارژی محک AP-20 LI

      مطمئن، باکیفیت، پرقدرت و ایمن! محک را همه می‌شناسیم و احتمالا با یکی از ابزارآلات این شرکت کار کرده‌ایم. این شرکت چندی است که ابزارآلات بسیار با کیفیتی را روانه بازار می‌کند و اره افقی‌بر شارژی AP-20 LI یکی از این دستگاه‌هاست.
      با ما همراه باشید تا باهم به بررسی این محصول بپردازیم.


    • طراحی

      هنگامی که اره افقی‌بر شارژی AP-20 LI را در دست می‌گیرید، طراحی ارگونومیک، وزن مناسب و خوش‌دست بودن آن را احساس می‌کنید. طراحی این محصول طوری است که وزن دستگاه در عقب بدنه آن باشد تا در موقع برش‌کاری بتوانید دستگاه را به راحتی کنترل کنید.
      البته وزن 1.8 کیلوگرمی این دستگاه به هیچ عنوان کاربر را خسته نمی‌کند و باتوجه به ابعاد 80×165×398 میلی‌متر آن مشخص است که با یک محصول حرفه‌ای و طراحی ایده‌آل طرف هستید. طراحی این محصول به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی در سطح عمودی متریال‌های مختلفی از جمله چوب، فلز، پی¬وی-سی و... را برش دهید.


    • ویژگی‌های فنی

      محصول باکیفیت و قدرتمند محک، اره افقی‌بر شارژی AP-20 LI از یک باتری 20 ولتی انرژی خود را تامین می‌کند. این ابزار می‌تواند به کمک تیغه خود، برشی به عمق 100 میلی‌متر در چوب و 4 میلی‌متر در فلز ایجاد کند که بسیار مناسب است.
      از ویژگی‌های مثبت و خوب این اره افقی‌بر می‌توان به قابلیت کنترل سرعت اشاره کرد که برای برش‌کاری در متریال‌های متفاوت بسیار کاربرد دارد. حداکثر سرعت این دستگاه 2800 دور بر دقیقه است که با استفاده از قابلیت کنترل سرعت می‌توانید آن را از 0 تا 2800 دور بر دقیقه کنترل کنید.
      سیستم حرکت اره افقی‌بر به صورت رفت¬وبرگشتی است و با توجه به قدرت زیادی که این دستگاه به اره خود تحمیل می‌کند، می‌توانید اکثر متریال‌ها را برش دهید. به همراه این محصول یک اره مخصوص چوب و یک اره مخصوص فلز وجود دارد که می‌توانید از آن برای برش‌کاری استفاده کنید.
      قابل ذکر است که میزان حرکت تیغه این محصول 22 میلی‌متر می‌باشد.


    • نقد و بررسی تخصصی مینی‌فرز شارژی محک مدل AG-20 LI

      از دیگر ابزارآلات پرکاربردی که دایره وسیعی دارند و در کارگاه‌ها، صنایع بزرگ و کوچک و حتی استفاده در منزل پیشنهاد می‌شود، مینی‌فرزها هستند. از این دستگاه می‌توان برای برش‌کاری، پرداخت‌کاری، پولیش‌کاری و... استفاده کرد.
      برای استفاده در صنایع بزرگ و کارهای سنگین‌تر، معمولا فرز¬های قوی و بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما این محصول را می‌توان در هرجایی استفاده کرد. از موارد استفاده آن می‌توان به برش و پرداخت‌سنگ، پلاستیک و فلزات، برداشتن مواد اضافی از سطوح یک قطعه، برش‌کاشی، ملات، آجر، گچ، سیمان یا سنگفرش، زنگ‌زدایی، پاک‌کردن رنگ، تیزکردن تیغه‌ها و برش یا ساب استیل و... اشاره کرد.
      همانطور که می‌دانید این ابزار برای تمام کسانی که به صورت حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت یا کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند، یک ابزار لازمی است.


    • طراحی

      در اولین برخورد با این دستگاه و هنگام به دست گرفتن آن، خصوصیاتی مانند خوش‌دست بودن، طراحی ارگونومیک، وزن مناسب و استفاده راحت را احساس خواهید کرد. مشخصه دیگری که این مینی‌فرز دارد، صفحه محافظ بوده که باعث جلوگیری از آسیب‌دیدگی احتمالی کاربر می‌شود.
      ویژگی دیگر مینی‌فرز شارژی محک AG-20 LI، سیستم خنک کننده موتور است که این امکان باعث طولانی‌تر شدن عمر مفید دستگاه و جلوگیری از آسیب دیدن آن به دلیل وجود گرمای بیش از حد است.


    • این دستگاه با وجود قابلیت‌های بسیار و قطعات‌عالی به کار رفته در آن، از وزن 1.95 کیلوگرمی برخوردار است که در مقایسه با دیگر نمونه‌های موجود در بازار، وزن ایده‌آلی دارد. ابعاد این محصول به ترتیب 12×14×28.5 سانتی‌متر است که با توجه به حجم و ابعادی که دارد، استفاده از آن در بسیاری از قسمت‌ها امکان پذیر می‌باشد.


    • ویژگی‌های فنی

      انرژی و توان این دستگاه از یک باتری 20 ولتی تامین می‌شود و قطر سنگ مورد استفاده در آن 115 میلی‌متر می‌باشد. مینی‌فرز شارژی محک AG-20 LI از دنده‌ای با قطر 14 میلی‌متر برخوردار است که بسیار مناسب است.


    • حداکثر سرعت در این محصول 8000 دور بر دقیقه است که با توجه به قطر سنگ مورد استفاده، نتیجه بسیار عالی را می‌توان از آن انتظار داشت.


    • نقد و بررسی تخصصی چراغ‌قوه شارژی محک مدل WL-20 LI

      یکی دیگر از محصولات پرکاربرد محک، چراغ‌قوه شارژی WL-20 LI می‌باشد. این محصول به دلیل مصرف‌کم، وزن‌مناسب و قابلیت حمل آسان آن برای بسیاری از صنعت‌گران، استادکاران، تعمیرکاران و... کاربردی است.


    • طراحی

      این محصول از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و ارگونومیک، خوش‌دست و کاربردی می‌باشد.
      چراغ‌قوه شارژی WL-20 LI دارای تنظیم زاویه 360 درجه می‌باشد. بر روی این دستگاه یک دسته بزرگ تعبیه شده است که حمل و جابه‌جایی آن را بسیار آسان می‌کند.


    • ویژگی‌های فنی 

      این چراغ‌قوه دارای لامپ‌های LED است که به همین دلیل مصرف انرژی پایین و عمر مفید بالایی دارد. محصول فوق دارای 3 حالت شدت نور می‌باشد که به ترتیب 800، 1200 و 1800 لومن است.



    • نقاط قوت
    • دارای دریل و پیچ‌گوشتی شارژی و ابزار همه‌کاره شارژی
    • دارای اره افقی‌بر شارژی و مینی فرز شارژی
    • دارای چراغ کار پایه دار و کیف حمل
    • دارای شارژر و باتری های شارژی و لوازم جانبی ابزارها
    • دارای باتری های قوی با ولتاژ 20 ولت

    جزئیات کالا

    • مشخصات اصلی
    • برند
      محک - MAHAK
    • مدل
      مجموعه 5 عددی ابزار شارژی - کد 2704000
    • وزن
      11 کیلوگرم
    • مشخصات فنی
    • نوع
      مجموعه ابزار
    • تعداد تقریبی اقلام
      مجموعه 5 تا 10 عددی
    • تعداد دقیق اقلام
      5 عدد ابزار + باتری ها و شارژر و کیف حمل مخصوص
    • شامل (محتوا)
      اره افقی‌بر شارژی | مینی فرز شارژی | دریل و پیچ‌گوشتی شارژی | ابزار همه‌کاره شارژی | چراغ کار پایه دار | باتری های شارژی و شارژر | کیف حمل
    • کیف و جعبه حمل
      دارد
    • توضیحات کیف حمل
      دارای کیف حمل مخصوص
    • توضیحات اقلام
      اره افقی‌بر شارژی | مینی فرز شارژی | دریل و پیچ‌گوشتی شارژی | ابزار همه‌کاره شارژی | چراغ کار پایه دار | باتری های شارژی | شارژر مخصوص | کیف حمل مخصوص | لوازم جانبی مربوط به هر قطعه
    • سایر خصوصیات
    • دریل و پیچ‌گوشتی شارژی
      مشخصات دریل و پیچ‌گوشتی شارژی مدل BCD-20 LI KIT :

      - مدل دریل پیچ‌گوشتی : BCD-20 LI KIT
      - ابعاد دریل پیچ‌گوشتی : 21 × 23 × 8 سانتی‌متر
      - وزن دریل پیچ‌گوشتی: 1.5 کیلوگرم
      - ولتاژ : 20 ولت
      - قطر سوراخکاری در چوب : 30 میلی‌متر
      - قطر سوراخکاری در فلز : 10 میلی‌متر
      - سه‌نظام : خودکار 13 میلی‌متری
      - حداکثر گشتاور : 50 نیوتن‌متر
      - قابلیت تنظیم گشتاور : دارد
      - حالات تنظیم گشتاور : 3+19 حالت
      - قابلیت کنترل سرعت : دارد
      - حالات کنترل سرعت : در بازه 0 تا 400 و 0 تا 1600 دور بر دقیقه
      - دارای لامپ برای روشن کردن سطح کار
      - دارای شارژر و کیف حمل مخصوص
    • ابزار همه کاره شارژی
      مشخصات ابزار همه کاره شارژی محک مدل MT-20Li :

      - مدل ابزار همه‌کاره : MT-20Li
      - ابعاد ابزار همه‌کاره : 29 × 12 × 8 سانتی‌متر
      - وزن ابزار همه‌کاره : 1 کیلوگرم
      - ولتاژ : 20 ولت
      - محتوا : دارای تیغه اره | تیغه اره سگمنت | کفشک | کاردک
      - قابلیت کنترل سرعت : دارد
      - حالات کنترل سرعت : قابل کنترل در بازه 5000 تا 18000 دور بر دقیقه
      - زاویه نوسان : 3 درجه
      - قابلیت نصب سریع و آسان تیغه‌ها


    • اره افقی‌بر شارژی
      مشخصات اره افقی‌بر شارژی مدل AP-20 Li :

      - مدل اره افقی‌بر : AP-20 Li
      - ولتاژ : 20 ولت
      - قابلیت کنترل سرعت : دارد
      - قابلیت کنترل سرعت در بازه 0 تا 2800 حرکت در دقیقه
      - عمق برش در چوب : 100 میلی‌متر
      - عمق برش در استیل : 4 میلی‌متر
      - میزان حرکت تیغه: 22 میلی‌متر
      - به همراه تیغه برش چوب و استیل
    • مینی‌فرز شارژی
      مشخصات مینی‌فرز شارژی مدل AG-20 Li :

      - مدل مینی‌فرز : AG-20 Li
      - ابعاد مینی فرز : 32 × 13 × 11 سانتی‌متر
      - وزن مینی‌فرز : 1.9 کیلوگرم
      - ولتاژ : 20 ولت
      - سرعت چرخش : 8000 دور بر دقیقه
      - قطر صفحه : 115 میلی‌متر
      - سایز مرکز : M14
      - به همراه صفحه و دسته‌ی کمکی
      - قابلیت نصب دسته در دو جهت
      - دارای قفل اسپیندل
    • چراغ کار شارژی
      مشخصات چراغ کار شارژی مدل WL-20Li :

      - مدل چراغ کار : WL-20Li
      - ابعاد چراغ کار : 35 × 29 × 18 سانتی‌متر
      - وزن چراغ کار : 1.75 کیلوگرم
      - تعداد و نوع لامپ ها : دارای 12 لامپ LED
      - قابلیت تنظیم نور : دارد
      - حالات تنظیم نور : قابلیت تنظیم نور در 3 حالت
      - میزان نور خروجی : 800 و 1200 و 1800 لومن
      - دارای استاندارد IP20 و مقاومت دربرابر رطوبت و گردوغبار
      - پخش نور با زاویه‌ی باز
      - قرارگیری چراغ در چند حالت مختلف
      - عملکرد با کمک باتری لیتیوم یونی محک

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    مجموعه 5 عددی ابزار محک کد 2704000

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن