کالاهای مشابه

برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE
برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE
برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE
برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE
برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE

برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE

Power Perfect PORE Clean Face Cleansing Brush

کد کالا: LD6347
انتخاب سایز
    تامین کننده: لندیکا

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE

    امروزه یکی از مهمترین دغدغه های اکثریت خانم ها، کدر شدن، تیره و پیر شدن پوست است که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس می شود. امروزه خانم های زیادی از کدر شدن پوست خود می نالند کمتر خانمی با زندگی در شهرهای بزرگ و آلوده پیدا می شود که جوش سر سیاه نداشته باشد. علت تمامی این موارد می تواند آلودگی هوا و استفاده از محصولات آرایشی باشد. آلودگی هوا که امروزه جزئی از زندگی ما شده است و ارتباط مستقیمی با پیری پوست دارد. ورود آلودگی ها به منافذ پوست باعث تیره شدن و ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه می شود که این موارد با شستشوی روزانه از بین نمی رود و نیاز به شستشویی عمیق تر دارد. برخی افراد تصور میکنند با شستشوی ساده الودگی ها و یا مواد آرایشی پاک می شود ولی این تصوری غلط است زیرا آلودگی در منافذ پوست رخنه کرده است و با یک شستشوی ساده خارج نمی شود. برای خارج کردن آلودگی ها از منافذ پوست بهترین کار استفاده از یک برس پاک سازی خوب است تا به وسلیه آن تمام کثیفی ها و سلول های مرده ایجاد شده در طول روز را پاک می کند استفاده از برس پاک سازی علاوه بر پاکسازی پوست باعث گردش خون و کلاژن سازی پوست نیز می شود که استفاده از آن به مرور زمان باعث شفاف و روشن شدن پوست می شود. به دلیل استقبال خانمها از برس پاکسازی، برندهای مختلف به رقابت در تولید آن پرداختند. شرکت پاور پرفکت نیز از رقابت عقب نمانده است و محصولات باکیفیتی را وارد بازار کرده است که در این مطلب قصد داریم به معرفی برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE بپردازیم.


    • معرفی برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE

      عملکرد برس پاکسازی صورت مدل PORE به صورت چرخشی است و قابلیت استفاده در دو حالت خشک و مرطوب را دارد. منبع تغذیه دستگاه باتری است و تک سرعته می باشد. این براش پاکسازی پوست دارای 4 سری می باشد که هرکدام قابلیت ویژه خود را دارد. یک سری نرم جهت استفاده روزانه که تمامی افراد می توانند روزانه برای شستن صورت خود از آن استفاده کنند، این براش تمام آلودگی های ایجاد شده در طول روز را تمیز کرده و از به وجود آمدن آکنه و لک بر روی پوست شما جلوگیری خواهد کرد. یک عدد برس پاک کننده با الیاف نرم متراکم، برای پوست های چرب و لایه برداری پوست که افراد با پوست خشک در استفاده از آن نباید زیاده روی کنند. سری وکیوم برای جوش های سرسیاه پوست تعبیه شده است که به راحتی جوش های سرسیاه روی بینی و گونه ها را خارج کرده و پوستی صاف به شما هدیه می دهد. یک سری ماساژور نیز برای ماساژ دادن صورت طراحی شده است که خون رسانی در پوست را افزایش داده و موجب خوش رنگ شدن پوست می شود.


    • جمع بندی

      برس پاکسازی صورت مدل PORE با داشتن 4 سری می تواند دستگاهی ایده آل برای بانوانی باشد که به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهند. این دستگاه موجب بالا رفتن کلاژن سازی در پوست و روشن تر شدن و از بین رفتن جوش های سر سیاه شده و پوستی زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

    جزئیات کالا

    • نوع
      برس پاک کننده صورت
    • مناسب برای
      صورت
    • سایر خصوصیات
    • ساير ويژگی ها
      - دارای 4 سری مختلف
      1- برس نرم جهت استفاده روزانه
      2- برس پاك‌كننده با الياف نرم متراكم
      3- سری وكيوم برای جوش های سرسياه
      4- سری ماساژور
      - عملكرد آسان
      - پاكسازی كامل صورت بدون آسيب رساندن به پوست
    • اقلام همراه
      - کيف نگه‌داری : ندارد
    • مشخصات کلی
      - نوع چرخشی
      - ضد آب : نیست
      - استفاده به صورت خشک و مرطوب
      - سری قابل شستشو
      - منبع انرژی : باتری
      - قابليت تنظيم سرعت : ندارد
      - طراحی ارگونوميک

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    برس پاکسازی صورت پاور پرفکت مدل PORE

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن