یکی از اقدامات مهم، برای افرادی که در محل کار یا منزل خود لوازم ارزشمندی دارند، حفاظت و نظارت از حریم آن می‌باشد. این مهم درصورتی می‌تواند به خوبی اتفاق بیفتد که از ابزار مناسب و توانمند استفاده کنید. حتی گاهی، یک نگهبان وظیفه‌شناس هم به خواب می‌رود و همین چشمان بسته کافی است تا آنچه نباید اتفاق بیفتد. ما به شما دستگاهی را معرفی خواهیم کرد که هیچ‌گاه از وظیفه خود دست نمی‌کشد و چشمان همیشه بیدار آن، مراقب اموال ارزشمند و عزیزان شما خواهد بود. دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman محصول برند حرفه‌ای Blurams؛ استارت‌آپی که گام‌های تکنولوژی امنیتی و پردازش تصاویر را یکی پس از دیگری فتح کرده است.




  نقد و بررسی تخصصی دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams


دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams

 

برند Blurams

این شرکت در سال 2018 تاسیس شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست جزء برندهای پیشتاز و موفق در بازار‌های جهانی باشد.

Blurams کار خود را با تولید دوربین‌های ضبط تصاویر درون خودرو، دوربین‌های هوشمند و آیفون‌های تصویری شروع کرده است و اکنون در رتبه بهترین تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی می‌باشد.

جهت مشاهده جزئیات و خرید این دوربین، اینجا کلیک کنید

 

 فیلم جعبه گشایی دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams

  

 

 

دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman محصول برند حرفه‌ای Blurams

شما با یک دوربین نظارتی تحت شبکه فوق‌العاده روبرو هستید! دوربین تحت شبکه Snowman از برند معتبر و خوش‌نام Blurams که یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته موجود برای نظارت و امنیت هر مکانی است.

این دوربین تحت شبکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد این سیستم نظارتی سبب می‌شود هیچ‌گاه نگران امنیت محل‌کار یا منزل خود نباشید.

این دوربین نظارتی، بهترین گزینه برای مانیتور کردن منزل، عزیزان خردسال یا مسن و همینطور حیوانات خانگی نیازمند توجه می‌باشد؛ چرا که می‌توانید به راحتی از سیستم مکالمه 2طرفه آن استفاده کنید.

با ما باشید تا به بررسی ویژگی‌های این دوربین نظارتی تحت شبکه بپردازیم.

 

 فیلم بررسی فنی دوربین دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams



طراحی

برند Blurams نگاه ویژه‌ای به طراحی محصولات خود دارد. این برند از استانداردهای خاصی برای طراحی سیستم‌های امنیتی خود استفاده می‌کند. دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman هم از این منظر، مانند دیگر دوربین‌های هوشمند کمپانی Blurams می‌باشد...

و اما دوربین‌های نظارتی به دو دسته داخلی (In-Door) و بیرونی (Out-Door) تقسیم می‌شوند که هرکدام از طراحی مختص به خود پیروی می‌کنند.

دوربین امنیتی Snowman از نوع In-Door می‌باشد. به این ترتیب نسبت به دسته دیگر از ابعاد و وزن کمتر برخوردار می‌باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند. این موضوع برای این رعایت می‌شود که کاربر بتواند در صورت لزوم دوربین نظارتی خود را از چشم دیگران مخفی کند تا از دسترس دور بماند.

نکته دیگری که Blurams در ساخت دوربین نظارتی Snowman مدنظر خود داشته است طراحی جذاب، زیبا و کاربردی آن است. دوربین نظارتی فوق دارای ابعاد 110×71×70 و وزن 218 گرمی می‌باشد. شما می‌توانید این دوربین را هم بر روی دیوار نصب کنید و هم روی میز یا هر سطح دیگری قرار دهید.

از ویژگی‌های طراحی دیگر این محصول حرفه‌ای می‌توان به قابلیت چرخش در دوجهت اصلی، به صورت Pan و Tilt اشاره کرد که سبب می‌شود هیچ نقطه‌ای از دید این دوربین دور نماند.

ناگفته نماند که طراحی ظاهری این دوربین به شکل آدم برفی است که نام آن هم به همین جهت Snowman انتخاب شده است؛ آدم‌برفی!

نقد و بررسی تخصصی دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams

 

ویژگی‌های فنی

دوربین‌های نظارتی تحت شبکه را می‌توان پیشرفته‌ترین نوع تجهیزات نظارتی دانست. این دوربین‌ها به‌وسیله کابل و پورت می‌توانند به شبکه و اینترنت متصل شوند و البته در مدل‌های جدیدتر، اتصال بی‌سیم Wi-Fi جای کابل و پورت را گرفته است.

این دوربین‌ها را به دلیل قابلیت اتصال و نوع پخش تصاویر به IP Camera نیز می‌شناسند.

دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman محصول برند Blurams به سنسور 2 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.27 اینچی مجهز شده است که به آن امکان می‌دهد ویدیوهایی باکیفیت 1080P با نرخ 15 فریم بر ثانیه را ضبط کند. از این رو قادر خواهید بود برای استفاده از بزرگنمایی تا 4 برابر زوم دیجیتال داشته باشید.

نکته مهم این که، سنسور این دوربین از نوع CMOS می‌باشد که برای دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای، نظیر Nikon و Canon به کار رفته است.

قابل ذکر است که این مشخصات را، در کمترین دوربین نظارتی هم‌ردیف با Snowman می‌توان یافت.

ویژگی دیگر Snowman، هوش مصنوعی AI آن است که به دستگاه قابلیت تشخیص چهره را می‌دهد. این ویژگی شما را شگفت زده خواهد کرد!

شما می‌توانید از تصاویر چهره اعضای خانواده و کسانی که به منزلتان رفت و آمد دارند، یک پایگاه اطلاعاتی درون این دوربین نظارتی درست کنید. این اقدام سبب می‌شود، هر فرد ناشناسی که به منزل شما قدم می‌گذارد توسط دستگاه شناسایی شده و به شما اخطار داده شود. این کار از بسیاری جهات قابل تقدیر است.

چرا که هم از اخطارهای ناخواسته جلوگیری می‌شود و هم می‌توان به‌وسیله آن بر رفتار فرزندان‌تان کنترل داشته باشید. به‌وسیله این عملکرد می‌توانید از رفت و آمد دقیق فرزندتان مطلع شوید. هوش مصنوعی Snowman هم به شما کمک می‌کند تا مجبور نباشید هربار تمامی تصاویر ضبط شده را کنترل کنید.

دوربین نظارتی تحت شبکه Snowman برند Blurams

 

ویژگی دیگری که مبتنی بر قابلیت تشخیص چهره می‌باشد، تعقیب سوژه است. به این صورت که دوربین با شناسایی فرد ناشناس، حرکات او را تعقیب کرده تا در صورت عکس‌العمل اشتباه وی، تصاویر او در حافظه شما ذخیره شده باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی دوربین نظارتی Snowman، تکنولوژی NightVision (دید در شب) می‌باشد. این تکنولوژی یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های دوربین نظارتی است. چرا که اکثر اتفاقات در شب رخ می‌دهد و بارها پیش آمده است که تاریکی، باعث دیده‌نشدن جزییات در فیلم‌های ضبط شده می‌باشد.

سیستم دید در شب در این دوربین نظارتی به صورت خودکار می‌باشد. سنسورهای هوشمند دستگاه، تغییرات نور را پردازش کرده و حالت دید در شب را فعال می‌کنند. این حالت می‌تواند، تصاویر را تا فاصله تقریبی 7 متر قابل دیدن کند.

تکنولوژی دید در شب سبب می‌شود که دوربین نظارتی شما، با دقتی دوچندان و به مانند چشمی که هرگز نمی‌خوابد فعالیت کرده و در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید، شما را از شرایطی محلی که دوربین نظارتی در آنجا نصب می‌باشد، مطلع سازد.

همچنین دیگر نیازی نیست تا برای اطلاع از وضعیت فرزند یا والدین مسن‌تان که نیاز به نظارت دارند، برق‌های اتاق را روشن نگه دارید؛ تکنولوژی دید در شب شفاف و پرجزییات دوربین نظارتی Snowman، نیازی به نور ندارد و در تاریکی مطلق هم می‌توانید از وضعیت آنان آگه شوید.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه بلورمز مدل Snowman با بهترین قیمت