شیائومی یک کمپانی بزرگ چینی است که در حال تبدیل شدن به یک غول تکنولوژی می‌باشد. تعدادی از بزرگ‌ترین برندهای زیرمجموعه کمپانی Xiaomi را برایتان معرفی کردیم. اما این همه ماجرا نیست. برندهای بسیاری با این غول فناوری همکاری می‌کنند و محصولاتشان را از طریق شیائومی عرضه می‌کنند.




بررسی برندهای تحت پوشش کمپانی Xiaomi

کمپانی Xiaomi

این مقاله به معرفی برندهای زیرمجموعه کمپانی Xiaomi می‌پردازد. این برند محبوب و کمپانی بزرگ چینی در سال 2010 تاسیس شد و توانست در مدت زمان کمی به یکی از با ارزش‌ترین برندهای دنیا تبدیل شود.
کمپانی شیائومی تنها تمرکز خود را بر تولید و طراحی نگذاشته و محصولات خود را در تمامی جنبه‌های زندگی گسترش داده است.

امیدواریم که با خواندن این مقاله با بهتر شناختن برندهای این کمپانی بزرگ و محصولات زیر مجموعه آن انتخاب بهتری داشته باشید، با ما همراه باشید...

برند Mijia

در مورد این برند تحت مقاله‌ای ویژگی‌ها و محصولات آن به رشته تحریر درآمد. 
 
اگر بخواهیم یک توضیح ساده در مورد برند Mijia بدهیم. باید گوییم که این برند لوازم خانگی و محصولات ساده را هدف قرار داده است. هر آنچه که در مورد مصرف روزانه ماست با طراحی مدرن و قابلیت‌های بیشتر را می‌توان از برند Mijia انتظار داشت.
 
در میان این محصولات این برند می‌توانید از خودکار‌های ساده با طراحی مینیمالیستی تا کفش‌های ورزشی، دوربین‌های 360 درجه، پلوپز، چراغ خواب و... را پیدا کنید.

برند Mijia

برند Viomi 

برند Viomi

یکی از برندهایی که ممکن است نام آن‌را جدا از شیائومی شنیده باشید، برند Viomi است.
اولین تولیدات این برند، در رابطه با آب آشامیدنی بود و بخش اعظم محصولات آن هنوزهم به محصولات مرتبط با کیفیت آب آشامیدنی اختصاص دارد؛ اما با گسترش فعالیت کمپانی Xiaomi و برندهای زیرمجموعه آن، این برند نیز محصولات دیگری را به سبد تولیدات خود افزوده است. 

آنچه که از فعالیت این برند می‌توان گفت، تولید لوازم آشپزخانه هوشمند و محصولاتی که با اینترنت اشیا کار می‌کنند به تمرکز اصلی این برند در حال تبدیل شدن هستند. 
از آن‌جایی که کمپانی Xiaomi در حال توسعه تمامی لوازم زندگی به محصولات هوشمند و تحت مدیریت یکپارچه است. باید در آینده‌ای نزدیک یک اکو سیستم یکپارچه در منزل را از آن شاهد باشیم. به احتمال قوی تولید محصولات این اکو سیستم در بخش آشپزخانه و بخشی از اینترنت اشیا به دوش برند Viomi خواهد بود.
جالب است بدانید که اولین محصول این برند یک کتری برقی هوشمند با سیستم تصفیه دوتایی با کربن فعال بوده که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده است.

محصولات برند Viomi

برند Huami

لوازم الکترونیکی پوشیدنی، یکی از مواردی است که کمپانی Xiaomi در آن فعالیت می‌کند. این بخش از محصولات کمپانی شیائومی متعلق به برند Huami (هوامی) است و شامل دستبندها و ساعت‌های هوشمند می‌شود.
 
این برند در سال 2014 تاسیس شده است. ساعت‌های هوشمند Mi band2 و Amazfit از تولیدات چشمگیر برند Huami است.

برند Huami
محصولات برند Huami

نکته مهم در خصوص این برند این است که شیائومی تنها سهامدار این شرکت نیست اما از قرار معلوم اصلی‌ترین شریک آن و عرضه‌کننده محصولات این برند است.

برند ZMI

برند ZMI
پاوربانک ZMI مدل HB810

محصولات این برند بیشتر در رابطه با لوازم جانبی موبایل و گوشی‌های هوشمند می‌باشد. شارژر، کابل، پاوربانک، شارژرهای اتومبیل و... در زمره تولیدات این برند جای می‌گیرند.
البته محصولات این برند نیز دارای سیستم هوشمند می‌باشند. به عنوان مثال پاوربانک ZMI مدل HB810 یک پاوربانک هوشمند شناخته می‌شود و می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن، وضعیت آن‌را در تلفن هوشمند خود بررسی نمایید. 

شیائومی یک کمپانی بزرگ چینی است که در حال تبدیل شدن به یک غول تکنولوژی می‌باشد. تعدادی از بزرگ‌ترین برندهای زیرمجموعه کمپانی Xiaomi را برایتان معرفی کردیم. اما این همه ماجرا نیست.
برندهای بسیاری با این غول فناوری همکاری می‌کنند و محصولاتشان را از طریق شیائومی عرضه می‌کنند.
 
برندهایی نظیر:
YeeLight محصولات مرتبط با روشنایی نظیر لامپ، چراغ و...
Zhimi محصولات مرتبط با تصفیه هوا
TS محصولات مرتبط با بینایی نظیر عینک
Aqara محصولات مرتبط با سنسورهای هوشمند نظیر سوکت‌ها، پریزها و کلیدهای هوشمند
Chingmi محصولات مرتبط با سه راهی و چندراهی‌های برق هوشمند
90Minutes محصولات مرتبط با پوشاک نظیر کیف، کوله، ساک دستی و چمدان
و بسیاری دیگر...

همه یاران شیائومی