این مدل یکی از شارژر های قابل حمل Xiaomi است، بسیار شبیه به مدل پیشین خود "Xiaomi Power Bank Pro" که دارای باتری 10،000 میلی آمپر بود، است.




 تفاوت های اصلی آن با مدل قبلی وجود میکرو USB به جای پورت USB-C و قیمت آن است.
یکی از دلایلی که پاوربانک شیائومی در بین مردم اهمیت طرفدار پیدا کرده است این است که آنها تمام اعداد موجود در مشخصات را به درستی شامل می شوند، از جمله رتبه بندی انرژی که برای اندازه گیری کارایی مفید است. این نسخه از باتری 3.85V استفاده می کند که در مقایسه با 3.6V و 3.7V، یک عیب کوچک به شمار می رود. ولتاژ نامی بالا و یک ماژول تبدیل کننده بسیار کارآمد آن، باعث شده در آزمایشات تخلیه نتایج بسیار خوبی را از خود نشان دهد.
کیفیت ساخت:
Xiaomi Power Bank 2 دارای سطحی بسیار براق و صیقلی است. از یک جعبه آلومینیومی ساخته شده، کیفیت ساخت آن بسیار عالی است و بسیار محکم و بادوام است.
4 چراغ LED موجود بر روی آن برای نشان دادن ظرفیت موجود در آن بکار رفته است، پورت میکرو USB برای ورودی و خروجی USB. اما سطح مات انتهای آن به راحتی می تواند خراشیده شود. در انتهای دیگر آن اکثر اطلاعات در مورد این پاور بانک نوشته شده است.
نحوه عملکرد:
• هنگامی که یک دستگاه به آن متصل است، به صورت خودکار شروع به شارژ آن میکند.
• اگر دستگاهی را شناسایی نکند، به صورت خودکار پس از 30 ثانیه خاموش خواهد شد.
• تنها با یک دکمه پاوربانک فعال می شود، خروجی را روشن می کند و یا شارژ را مجددا آغاز می کند.
• با دوبار زدن دکمه، حالت جریان کم فعال می شود، زیرا برای شارژ دستگاه های با قدرت کم مانند هدست بلوتوث، لامپ USB، چراغ قوه کلید زنگ، و غیره نیز طراحی شده است. زیرا استفاده از پاوربانک در حالت معمولی در جریان های پایین موجوب می شود پاور بانک بعد از مدتی کار خود را متوقف کند.
• ویژگی عبور از طریق شارژ نیز در این مدل امکان پذیر است، اما نمیتواند کیفیتی یکسان به هر دو ورودی و خروجی برساند.
کلمات نهایی ...
با توجه به اندازه جمع و جور و قیمت آن من به طور کلی با عملکرد این پاوربانک تحت تاثیر قرار گرفته ام، این را می توانم بگویم که به سادگی بهترین پاوربانک شیائومی 10،000 mah است که می توانید آن را خریداری کنید.
در کل،
مزایا:
- باریک، سبک وزن و کیفیت عالی در ساخت.
- راندمان بالا، بهره وری بیشتر خروجی نسبت به پاوربانک هایی با قیمت بالا.
- قدرت خروجی به اندازه کافی برای شارژ کردن بیشتر دستگاه ها. همچنین شارژ بسیار سریع
عیب:
-هیچ! برای پاوربانکی با این قیمت هیچ عیبی نمی توان پیدا کرد.