برند خودروسازی DS که یکی از مدل‌ها ی کمپانی اتومبیل سازی سیتروئن بود مدت چند سالی است که مستقل شده و کار خویش را در بازار آغاز کرده است .




به نقل از وبسایت خودرو , این موسسه کماکان زیر حمایت شرکت خودروسازی “ پژو سیتروئن ” کار خویش را در بازار دنبال می‌نماید تا تولیدها لاکچری “ پژو سیتروئن ” با مارک DS راهی بازار شود . هم اکنون از آنجایی که شرکت پژو سیتروئن توجه ویژه‌ای بر روی این مارک گران قیمت خویش داراست , قرار است اولین سیستم‌های مستقل و نیمه مستقل پژو سیتروئن نیز اول از همه بر روی مارک DS مورد استفاده قرار گیرد که مهمترین آن دربرگیرنده سیستم نیمه مستقل رانندگی خودکار میشود .

ولی شرکت پژو سیتروئن بر روی محصولات فعلی خویش اعم از سیتروئن C3 پیکاسو , سیتروئن C4 , پژو ۲۰۸ , پژو ۳۰۸ و… از سیستم‌های نیمه مستقل و مستقل همچون سیستم هشدار و حفظ ماشین بین خطوط جاده , سیستم ترمز فعال , سیستم کمک راننده و سیستم کروز کنترل تطبیقی استفاده می کند , البته در آینده نگری این شرکت خودروسازی که درحال حاضر شرکت‌های بزرگی همچون اوپل و واکسهال به زیر گروه آن اضافه شده و پس از فولکس واگن تبدیل به دومین شرکت بزرگ خودروسازی اروپایی شده , استفاده از سیستم‌های پیدایش و مستقل نیز مورد‌علاقه قرار گرفته است که آغاز آن با تولیدات DS زده خواهد شد .

باتوجه به اطلاعاتی که از سمت سخنگوی شرکت خودروسازی پژو سیتروئن یعنی “ مارگارت هابسچ ” منتشر و تایید شده‌است , گفته میگردد که سیستم‌های توسعه یافته این شرکت اعم از سیستم رانندگی خودکار , سیستم بوستان اتوماتیک و همینطور سیستم تحلیل بر شرایط اتومبیل‌های درون جاده , مواقعی خواهند بود که از اولِ سال آینده میلادی برای اولین بار بر روی خودروی شاسی بلند “ DS 7 کراس بک ” مورد استفاده قرار میگیرد تا موجب تقویت مارک گران قیمت DS شوند .