هنگامی که مصرف انرژی به یک مشکل در گوشی های هوشمند تبدیل می شود، شارژ کردن سریع به طور طبیعی یکی از نیاز مصرف کنندگان به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای شارژهای مکرر است. به عنوان سرگروه جامعه فن آوری شارژ سریع ، Qualcomm فن آوری اختصاص داده شده برای حل نیازهای مردم است. در پایان سال گذشته، Qualcomm تکنولوژی جدید شارژ سریع خود را یعنی Qualcomm 4.0 معرفی کرد. ادعا شده است که شارژی به اندازه 5 دقیقه می تواند 5 ساعت و یا بیشتر به عمر باتری شما اضافه کند.




در مورد شارژ سریع پاور بانک Qualcomm 4.0    یشتر بدانید

شارژ سریع 4.0 جدیدترین و سریعترین فناوری شارژ سریع است که اخیرا توسط Qualcomm Technology منتشر شده است و در مقایسه با نسل گذشته آن، منجر به پیشرفت هایی کارامد تر در نسل قبل آن دارد.

  • بسیار کارآمد تر و اجرایی راحت تر

Qualcomm 4.0 از فن آوری شارژر دوگانه نسل سوم پشتیبانی می کند، ترویج حرارتی و زمان شارژ را کاهش می دهد. در نتیجه، آن را تا 20 درصد سریع تر و یا 30 درصد کارآمد تر از Cool Charge 3.0  شارژ میکند و 5 درجه در هنگام شارژ خنک تر از نوع قبلی آن است. به طور خاص، برای  شارژ یک گوشی های هوشمند معمولی از صفر تا 50 درصد در حدود 15 دقیقه یا کمتر طراحی شده است.

  • امن تر و دقیق تر

Qualcomm 4.0 اجازه می دهد تا چندین دستگاه  تلفن همراه از آن استفاده کنند  و همچنین با فن آوری های USB Type-C و USB Power Delivery Compliance  سازگار است. این بدان معنی است که شما می توانید تمام دستگاه های تلفن همراه خود را تنها با یک شارژر شارژ کنید. از نظر  ایمنی، از چندین سطح حفاظت پشتیبانی می کند که باعث نظارت بر کل فرآیند شارژ است. پیاده سازی INOV (مذاکره هوشمند برای ولتاژ بهینه) نسخه 3 یکی دیگر از فن آوری های کلیدی است که باعث می شود شارژ سریعتری انجام شود. فناوری بهینه سازی شده شارژ آن برای تعیین و انتخاب  راه انتقال بهینه انرژی به طور خودکار طراحی کند. به این ترتیب، دستگاه شما بیش از حد شارژ نخواهد شد.

همه چیز خوب است، اما شما هنوز هم نمی توانید شارژر Qualcomm 4.0 را در بازار خریداری کنید، اگر چه انتظار می رود که در نیمه اول سال 2017 در دسترس تجاری قرار گیرد. با این حال، اگر شما نیاز فوري به یک پاوربانک شارژ سریع دارید، شما می توانید بهترین پاوربانک هایی را از Qualcomm 3.0 در نظر بگیرید که می تواند برای نیازهای فعلی شما نیز بسیار مناسب باشد.

پاوربانک 20000 mAh سریع EasyAcc

همیشه سریع، شارژی هوشمند و ظرفیتی بسیار بالا

دارای یک طراحی ورودی دوگانه با یک درگاه منطبق با فن آوری Quick Charge 3.0 است. پاوربانک EasyAcc 20000mAh 27٪ سریعتر از شارژ سریع 2.0 است. فقط 5 ساعت برای شارژ کامل آن مورد نیاز است که امکان شارژ آیفون 7 را تا 6 بار شارژ کامل فراهم می کند.

فن آوری شارژ هوشمند در آن پیاده سازی شده است و دارای 4 خروجی است که با آن می توانید حداکثر 4 دستگاه را به طور همزمان بدون توجه به شارژ بیش از حد، شارژ کنید. علاوه بر این، بر اساس تکنولوژی سریع شارژ 3.0، تکنولوژی پاوربانک EasyAcc می تواند دستگاه های شما را تا 80٪ در مدت 35 دقیقه شارژ کند.

پاوربانک 20100mAh Jackery

ظرفیت بالا و کارایی بسیار

پاور بانک Jackery 20100mAh  مجهز به دو خروجی است و می تواند کارایی شارژ با Smart Fit 5V / 2.4A Max و Quick Charge 3.0 به حداکثر برساند. شبیه به پاوربانک EasyAcc، قادر به شارژ دستگاه های شما تا 80٪  در کمتر از 35 دقیقه است.

ظرفیت بزرگ 20100mAh اجازه می دهد تا به طور کامل 3 تا 6 بار بسته به گوشی های هوشمند مختلف گوشی شما را شارژ کنید.

پاوربانک 30000mAh Aukery

ظرفیت بسیار بالا و شارژی سازگار با Aipower

 ویژگی های بزرگ پاوربانک Aukery  ظرفیت 30000mAh آن است. واضح تر بگوییم، که امکان شارژ 10 مرتبه برای آیفون 7 را  فراهم می کند. فناوری QC 3.0 بدون شک سرعت شارژ آن را بهبود می بخشد. در بهترین حالت، سازگاری با فناوری Aipower Adaptive Charging، سازگاری با تمامی دستگاه های 5 ولتی که شامل دستگاه های Android و Apple می باشد، را فراهم کرده است. در یک راه بسیار راحت، شما می توانید گوشی هوشمند و پاوربانک خود را با یک کابل شارژ کنید.

پاور بانک شیایومی