در کنار تلفن ها، شیائومی مجموعه ای از لوازم جانبی را نیز تولید می کند و در حال حاضر این شرکت چندین محصول جدید را در هند تولید کرده است و از جالب ترین محصولات اخیر آن که در هند ارائه داده است می توان به دو پاوربانک جدید با دو نوع شارژ سریع اشاره کرد: پاور بانک شیائومی 10000mAh و پاور بانک شیائومی 20000mAh از محصولات Mi Power Bank 2.




شیائومی یک تقویت کننده Wi-Fi، میکروفون بلوتوثی و دو پاوربانک جدید را در هند رونمایی کرد.
در کنار تلفن ها، شیائومی مجموعه ای از لوازم جانبی را نیز تولید می کند و در حال حاضر این شرکت چندین محصول جدید را در هند تولید کرده است و از جالب ترین محصولات اخیر آن که در هند ارائه داده است می توان به دو پاوربانک جدید با دو نوع شارژ سریع اشاره کرد: پاور بانک شیائومی 10000mAh و پاور بانک شیائومی 20000mAh از محصولات Mi Power Bank 2.
مسئله اصلی در نسل اولیه پاورانکهای Mi این بود که زمان شارژ کردن باتری خیلی طولانی بود، اما شارژ سریع دو طرفه به شما امکان می دهد تا شارژ گوشی های خود را به سرعت (تا 15 وات) افزایش دهید و خود پاوربانک را زمانی که باتری آن به 18W شارژ شود.
پاوربانک Mi 2
پاوربانک 10000 mah Mi2 دارای یک سطح آلومینیومی آنودایز شده است و دارای نه لایه حفاظتی در تراشه مدارش است تا این اطمینان حاصل شود که ابزارهای درونی را در برابر دما، ولتاژ ورودی / خروجی، ولتاژ بیش از حد خروجی و اتصال مدار کوتاه حفظ کند.
Xiaomi همچنین یک نسخه به روز شده از پاوربانک 20000mAh Mi را در هند ارائه داده است که دارای یک محفظه پلاستیکی ABS است که الگوی بافت خود را در هر شرایطی حفظ می کند. این پاوربانک می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و دارای سطح حفاظتی همانند پاور بانک 10000mah ذکر شده در بالا است.
میکروفن بلوتوث کوچک
میکروفون کوچک بلوتوثی Mi یک محصول با سایز کوچکُ است که از بلوتوث 4.0 پشتیبانی می کند. این دستگاه صدایی را تولید می کند که میزان آن از چنین سایز کوچکی شگفت انگیز است و در آن یک میکروفون داخلی با تکنولوژی کاهش نویز وجود دارد که به شما امکان برقراری تماس را نیز می دهد. این دستگاه با حدود 58 گرم وزن عرضه می شود و چهار ساعت عمر باتری آن به طول می کشد.
تقویت کننده Mi Wi-Fi 2
سرانجام Mi Wi-Fi Repeater 2 شیائومی برای افزایش سیگنال Wi-Fi موجود در خانه شما طراحی شده است. این دستگاه دارای دو آنتن ساخته شده با بالاترین عملکرد است و می تواند تا 16 خط متصل را اداره کند. این کانال های بهینه Wi-Fi برای افزایش سرعت دانلود پیشنهاد می شود و می توانید آن را به برنامه Mi Home متصل کنید تا مناطقی از خانه را که در آن امواج Wi-Fi ضعیف است را برای شما تقویت کند.