هنگامی که صحبت از بسته های برق برای گوشی های هوشمند در میان است، هیچ چیزی مانند پاوربانک شیائومی حرف اول را نمی زند. چیزی که من در مورد پاوربانک شیائومی دوست دارم مقرون به صرفه بودن آن است، ارزان بودن آن به معنای پایین بودن کیفیت آن نیست. پاور بانک های Mi در مقایسه با دیگر مارک ها مانند سونی، Energizer، پاناسونیک، Sanyo و غیره دارای کیفیت بسیار بالا  اما با قیمت بسیار پایین هستند.




هدف از این مقاله صحبت در مورد جنبه های فنی پاور بانک شیائومی نیست، شما می توانید این اطلاعات را در وب سایت رسمی Mi دریافت کنید.

سه دلیل کافی برای خرید پاوربانک شیائومی وجود دارد:

با کیفیت خوب و قیمتی مقرون به صرفه

بدنه تمام آلمینیومی

دو پورت USB

این پاور بانک شیائومی با تمام گوشی های هوشمند گوگل آندروید، اپل آی فون و دستگاه های دیگر سازگاری دارند.

فن USB شیائومی

من همیشه به دنبال یک فن USB بودم به خصوص از زمانی که فن USB ارزان خود را شکستم، و مانند تمام محصولات Mi، این فن ها یک هدیه بسیار زیبا و ساده هستند. میزان صدای فن خیلی قابل توجه است ولی خیلی بلند نیست. گفته شده است، که بی صدا ترین فن USB قابل حمل است.

حداکثر فاصله ای که می تواند هوا را انتقال دهد برابر 30 تا 40 سانتیمتر است، و برای تولید نسیم کافی برای اشیاء دورتر از این فاصله انرژی کافی ندارد. ظرفیت قدرت نامی آن برابر 1.0 وات است، که تقریبا 62 ساعت در یک پاوربانک 16000 mAh عمل می کند. این فن یک مورد خوب برای یک سفر در تابستان گرم است.

تیغه فن از مواد نرم ساخته شده است، اگر به طور تصادفی آن را لمس کنید به دس شما صدمه نمی زند.

یک جریان هوا مناسب را تولید می کند.

بسیار انعطاف پذیر و قابل حمل است.

چراغ قوه LED شیائومی

این یکی دیگر باید اقلام مرد نیاز در یک کمپینگ است. چراغ LED شیائومی بسیار روشن تر از چراغ LED گوشی های هوشمند شما است، گرمای مانند LED بسیاری از گوشی های هوشمند تولید نمی کند و از همه مهمتر، باتری گوشی هوشمند شما را تخلیه نمی کند و یا آن را گرم نمی کند. استفاده طولانی مدت از چراغ های گوشی هوشمند شما سبب می شود تا گوشی بسیار گرم شود و گوشی خاموش شود.

چراغ LED شیائومی توانایی روشن کردن یک منطقه را دارد، این یک فلاش قابل حمل نیست و به اندازه کافی توانایی روشن کردن فاصله های دور را ندارد. ظرفیت قدرت نامی آن برابر 1.2 وات است و تقریبا 50 ساعت در یک پاوربانک 16000 میلی آمپر ساعت روشن می مانند.

روشنایی بیشتری با نور نرم omni دارد.

گرما تولید نمی کند و می تواند ساعت ها روشن بمانند.

قابل حمل است و مصرف انرژی کمی دارند.

نتیجه گیری

محصولات Mi ارزش پولی را که پرداخت کرده اید را دارند، زیرا کیفیت محصول آنها بالاتر از حد متوسط ​​است، بعضی افراد می گویند که حتی بهتر از محصولات Sony در مورد گوشی های هوشمند است. همانطور که برای محصولاتی مانند هدفون های Piston In-Ear شیائومی، هرگز به خوبی تبلیغ نمی شود، مردم از قابلیت ها و ویژگی های خوب آنها اطلاع زیادی ندارند. ولی از آنجا که من این محصولات را خریداری می نماییم به شما تضمین این را میدهم که در برابر هزینه پایین آنها، کیفیت بالایی را دریافت خواهید کرد.